HEMMA ÄR BÄST

Efter en lång vecka i strömstad så har jag äntligen kommit hem :) Har köpt mycket kläder plus provat kaffe vilket sög röv. Föredrar te och oboy. Färg har jag fått och sånt väldigt trevligt. Men något som var mindre trevligt var att vi hade väntat hela veckan på att spela minigolf och skulle göra det sista dagen pch då så började det spöregna och vi skulle grilla ute med. MEn det var tak på den grillen så det gick väl bra men det blev ingen golf xD Synd.
Har smsat med Lovisa oc jag ska ringa henne direkt när jag vaknar imorgon. Tummen upp på det. (Y) Men nu ska jag gå och lägga min och se på "The Little House On The Prairie". Den är mysig. Har saknat min säng sjukt mycket så godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0