Dom kan oxå dö jättemycket.

En annan skojig sak som jag hatar är dom fucking myggorna. Vartör finns dom?! Så himla onödigt! Dom bara lever i några dager och tömmer folk på blod :s vilket liv då. Precis som fästingarna oxå. Lika meningslösa dom. Det bara kliar och man kan dö av dom med!  DÖ DÅ FÖR HELVETE ÄCKLEL




Och den här personen då? Vem vill ha en massa myggor i ansiktet? Stackarn vad den måste klia sen :(



Och här är en dude som har blivit sjuk för en fucking mygga bara!

Dengue är en virusinfektion som sprids via myggor. Den startar med akut feber, huvudvärk, rygg-, muskel- och ledsmärtor samt blodsprängda ögon. Punktformiga hudblödningar på händer och fötter samt i armhålorna förekommer. I svårare fall ses blödningar i många inre organ, liksom från mag- och tarmkanalen. Det finns inget vaccin.



Undrar var man kan köpa dom här. Jag fick precis ett bett och hela mitt smalben svullnade upp jag blev helt röd. Som tur var så hade vi allergitabletter :) (a) så det blev bra. Men det kliar fortfarande :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0