2O12-O6-29

Hej, har haft en underbar dag med Lovisa. Kände för att blogga idag så jag kan ju nämna det.
Just nu så dansar jag runt och fantiserar om att det ser ut såhär:
 
 
Men forget it Louise ;)
 
Har oxå kommit på att det är ju hImla kul att sitta och störtgråta till låtar. Man tycker så synd om sig själv då. Lovisa hittade en låt i en av mina brända skivor som är perfekt för det.
 
 
Och 2 andra låtar är Never let me go och Devotion om man vill ha en sån där go känsla att man äger hela världen och typ att livet blir fullt av mening.
 
Det bästa börjar på 00.43. Men hela videon är väldigt värd att se för den är grymt bra gjord!
 
Det bästa börjar 00.58.
 
Så, ska inte skriva mer om min konstiga musiksmak, men ey, Alla är vi olika. Så döm inte. :)
Hade tänkt göra lite yoga och känna mig duktig innan jag ska se på House.
Japp, en duktig liten gubbe.
 
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så kan upp lägga upp en liten bild på mig själv för det brukar man göra i en blogg för ingen vill se en massa internet-bilder som passar bra ihop med ens humör.
 
 
Nyvaken bild på mig och Nelly.
 
Btw, följ min instagram. Jag heter louisekarlsson_
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0