Hemma från en underbar dag hos Zeyneb <3

Vart med Dita, KAltrina och Rania hos Zeyneb, och det ar helt klart en värd kväll, bara att jag var tvungen att åka hem tidigare än alla andra... Så fuck till den grejen. Men vi såg på White chicks. Så rolig film! Och sen bytte vi över till Tven och fick in Paranormal Activites 3 (stavning) och så kryper Zeyneb som har långt svart hår och mörka kläder på golvet på alla fyra i ett kolsvart rum, man fick serri panik! Men den filmen var lite seg, ävn fast ag gömde mig mestadels för att jag kunde ha blivit rädd. hAHAHH.
Men det var askul och det måste vi göra om!


Ser nu på Big Brother på HEMSIDAN för palla följa på teven. Men ska göra te och sen ska jag se vidare. Har dag 2-3 att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0