FASTA

Min fasta börjar imorgon ist. Jag gör den kristna fastan. Så jag fastar på lite vad jag vill. Jag fick inte inte äta när det är ljust så jag ska inte äta när det är nörkt ist kan man säga. Från 18.00 till 06.00 får jag inte äta. Fram till påsk. Det börjar egentligen idag men jag var ju på tjejkväll och jag vill inte göra allt tråkigt och eftersom att jag inte äter godis,chips, chocklad eller nått tyckte jag att jag kan unna mig med det. Under dessa dagar ska jag inte heller dricka någon form av läsk. (Y) Stackars mig. Ska på kalsa på lördag med. Och då blir det kul. Men jag äcklas typ av godis mm nu för tiden. När jag väl får äta det sen kommer jag knappast äta mkt. Tur för mig. :)

Nu tycker ni säkert att jag är ett freaking freak. Men alla gör sina val. Och detta är mitt. Inte erat. Så puss på er! Kul dag idag ♥

P.S: jag är inte superkristen. Jag bara provar på lite saker. Och efterso att jag ändå konfirmerar mig tänkte jag att jag kunde leva mig in i det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0