wihu


Idag ska jag packa och vara jätterolig för jag drar till skara sommarland imorgon. Har väl lite ångest över det men jag hoppas väl att det ska gå bra. Vi ska bo i nån mimistuga, ast två st. Det är mamma och hennes två kompisar. Sen e det Deras baarn. Killar. 13 och 14. Sen e det malin (syrran) och josefine (kusin). Vi "unga" ska sova i en sån liten stuga på bara två våningssängar. Alltså måste en ligga på golvet. En kille snarkar. Och det är hur varmt som helst och mina tableer har inte börjat hjälpa än så det kommer klia as. Vilken trevlig natt jag kommer få. Och jag som redan har sömsvårighter. Fick googla igår natt hur man skulle somna. -.-


Jag tror det är den här i ska ha.

Kommentarer
Postat av: rima

åååååh, varför kom inte du idag för jag var där då!!! </333

2011-08-02 @ 21:55:14
URL: http://rimaas.blogg.se/
Postat av: annie :3

ska kanske åka dit i helgeeen !

2011-08-03 @ 18:46:44
URL: http://annie.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0