chena a a

Skriver av Louuise Karlsson 4/12 (den 4 dec)

asså denna bloggen bara måste komma igång nån gåcg, så folk får gärna kommentera nått litet :)
Ville bara va lite social.
Jag har fått en chockladkalender med nalle puh på¨. jag vet det är lite löjlih´gt men den e gullig :)
jag kommer troligtvis få en ny laptop i julklapp. längtar längtar längtar.
jag ska oxå passa en hund som heter Gizmo (vet inte riktigt hur det stavas) från lucia och 3 veckor frammåt :)
det blir trevligt. Och i mars nästa år ska jag passa en annan hund som heter Clinton. Dalwatin. Hoppas Cruela inte tar han.
Ne bara skoja.
Är typ sjuk idag :(
Jag har asont i halsen och jag orkar seriöst inget. sorry alla då som ville göra nått isåfall. Hadestudiedag igår. men jag gllömde att "studera".
ska ha 2 prov nästa vecka. onsdag: matteprov.  Torsdag: kemiprov.
Döda mig!
jag kommer få IG IG IG IG IG ---------
jag fattar inte kemi asså. -.-'
aja, va sociala på msn, skype, facebook, överallt gärna. men inte min mobil, för den fattar inget, den funkar inte som den ska just nu.  hejdå!   :*

Kommentarer
Postat av: adasda

louise skriv minder och mer bilder så får du mer läsare :D

2010-12-04 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0