Ajj

för ett tag sen så tog jag i en larv som var hårig och svart. det skulle jag absolut inte ha gjort!
Det kliar fortfarande :(
Nu har jag fått små blåsor mellan fingrarna jag var med nathalie ström då jag tog upp den. hon tog i den oxå.
hoppas inte hon fick samma besvär.
Surt att man måste ta med sig eget hänglås till skolan, men det goa är att vi inte börjar med lektionerna fören om en vecka efter att vi har börjat.
Vi ska typ lära känna varandra den första veckan med lekar och sånt.
Pinsamt att leka och sånt när man typ inte känner så många :$.
Det här är min klasslista:

7A:

Elias Ahl
Agnes Berglund
Emma Carlsson
Jenny Dahlberg (känner)
Amani El-Farran
Fredrik Ellgren (känner)
Caroline Hansson (känner)
Jesper Hansson
Mika Irankunda
Erik Jangestrand
Lina Johansson (känner)
Madelene Johansson Oksjö (känner)
Rania Kaky
Louise Karlsson (jag)
Elin Magnusson
Kaltrina Murseli
Rickard Nilsson
Emma Noura
Lindita Nuhiji
Nathalie Olofsson (känner)
Viktoria Strandberg. (känner)

Antal Flickor: 16
Antal Pojkar: 5

synd att det är så få killar :(
Jag har valt ut kläder för en vecka frammåt, jag ksks redan har sagt det men om inte så gjorde jag det nu.
Jag har alltid så stora problem med att välja kläder på morgonen. xD
aja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0