hatar folk som glor

Jag gungade på lekplatsen tidigare idag och så satt det några 98-99 tjejer och antagligen väntade på att få gunga. Och när jag gck därifrån så tog dom gungorna. när jag tittade bakåt så ser jag att den ena bara sitter och stirrar på mig. Hon utstrålade något som såg ut som :"Jag är mycket bättre än dig så dra härifrån!" Och såg så hånfull ut. Och varje gång jag kollade bakåt så tittade hon på mig. Jag hade serri lust att peka Fuck U åt henne men det kunde jag inte. Jag visste ju inte om hon skulle vaa kvar lika länge på campingen som jag. Det vore ju pinit om jag typ stötte på henne senare typ. Men nästa gång om hon stirrar tänker jag då fan inte tveka! SLUTA GLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0