2013-01-07

Så tydligen har Taylor och Harry gjort slut, men för ett tag sen var ju hon gravis oxå enligt tidningen så det tror vi på verkligen. Idioter. Jag shippar verkligen inte Haylor, men jag älskar båda enskilt men tillsammmans blev det något helt annat. 
 
Aaa, lilla Lux :D
 
 
Jag har kommit i kontakt med en tjej i min ålder från kalmar som flyttade till sverige från USA för 2 ½ år sedan och hon driver ett 1D-instagramkonto och det var så jag kom i kontakt med henne genom kik.
Hon ska oxå på konserten i maj och vi ska träffas då. Ser verkligen fram emot det. Det är konstigt men jag kan skriva de mest knäppaste sakerna til henne och fast jag aldrig träffat henne eller ens hört hennes röst så könns det inte konstigt att göra så.
Eftersom att jag ska på konserten ensam så ska jag träffa henne där, fast det hade jag självlkart gjort iallafall. Hon är hur rolig och snäll som helst! 
 
Jag kan inte sluta lyssna på Shake it out - Florence + the Machine! Jag får inte nog. Jag blir så glad och vill bara hoppa ut genom fönstet i energikicken man får. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0