19.19

Hej alla underbara kära läsare, gör ett inlägg nu om hur jag lovar att jag ska sköta mig och blogga oftare. Men så kommer det antagligen inte att bli. Så WHO bryr sig?

Ni känner ju säkert till den hör boken "fifty shades of gray". Och den är riktigt äcklig. Men rolig. Jag köpte den svenska för några veckor sen. Och började läsa den osv. Och ja. Vad mer kan man säga? Det är ju praktiskt taget porr. När jag läst ett tag så fattade jag vad den verkligen handlade om och blev tyvärr lite äcklad. Men har man köpt skiten så ska jag fan läsa klart det också.

Min lärare är gravid (har vetat det ett tag men har inte vågar säga nått med det blir lite awkward om hon inte är det) och det är jätteroligt! Grattis till dig!

Till sist vill jag lägga upp en bild på min bäbis ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0