just read, then judge me

Green Day är perfekt att lyssna på om man måste tänka och bara känner sig ledsen. Speciellt "21 guns".
Jag har mycket att tänka på men egentligen ingenting alls. Det är så mycket som tar plats i mitt huvud. Jag känner mig mer känslig. Som om mina känslor har förstärkts 100 gånger. Jag säger saker jag inte menar, Tänker saker, Gör saker som är fel. Och jag ångrar det så hemskt mycket. Och jag är så hemskt ledsen om jag gjort någon ledsen. Jag vet inte vad det är med mig just nu. Ingen aning faktiskt. Det är som om jag lever i en annan värld. Långt ifrån alla andra. Förlåt för att jag skriver så mkt. Kände att jag ville skriva av mig lite. Och precis som jag nämnde här ovan, saker som jag har skrivit här kommer jag ksk inte tycka likadant om imorgon. Allt är så konstigt nu. Finns nog bara 4 personer på denna jord nu som skulle få mig att tänka på annat. Fast vad är det jag tänker på? Ingen aning. (Utklipp ur min dagbok)

Och några ksk undrar vrf jag lägger upp bilder på Ian Somerhalder hela tiden? Det är bara för att han har så stor betydelse för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0