D.J.W.W

Underbara lilla Kalle. Trodde att jag blivit mördad när jag inte kom till skolan igår. JAg skrattar mig till tårar. Fast nä, det gör jag inte. Stackare, är orolig för mig och så ligger jag hemma och sover. :( Känner mig så jävla elak. Och så har hon kommenterat (antar att det var hon) här i bloggen och i panik och frågat varför jag inte kom till skolan och att jag måste blogga fort. Så hon vet att jag lever.
Så när jag kom till skolan idag, Försov mig idag igen och han nätt och jämt med den sista bussen till stan för den sista går nio och nästa kommer kl 1. Och alla välkommnar miig som om jag varit borta i en vekca. Gud vad gulliga. Hahha :')
Men jag ska få en riktig väckarklocka för mig mobil ringer inte ibland. Så om inte Malin hade ringt min mobil imorse och bara ("Oj, jag glöme bort att jag hade en syster, jag bara gick upp och ut till bussen och stog och väntade på den helt ensam utan att märka nått annorlunda!") Sagt detta nästan så hade jag missat den andra bussen med och inte kommit till  skolan idag heller.
Hade med mig min fina gitarr till skolan idag. Var lite ängslig över att behöva bära på den hela dagen men när Kalle såg den var hon bara tvungen att bära den hela dagen för att se musikalisk och supersmart och proffsig ut så jag slapp oroa mig för det något mer. :) Tack för det. :P
Oj, det blev mycket text.


Anntar att några kommer hoppa ner hit för att leta efter en bild. Och hoppade över all text som jag anstängt mig och skrivit. Skit på eeeer! För det kommer ingen bild! HHAHAHAHHAHA. fuck you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0