WARNING! (1D inlägg)

 
 
 
 
 
 
Min kompis var i Gbg med hennes mormor och hon gillar verkligen inte 1D men ändå besvärade hon sig att skicka dessa bildena till mig <3
 
 
Och det var riktigt snällt för nu vet jag vad jag ska göra när jag åket till Gbg. Gå till Rock House. 
 
 
 
Gjorde om bilden med klöver på bara för att han är Irish. 
 
 
Här är lite bilder från deras konsert i Mohegan Sun 30 nov. 
 
 
 
 
 
Folk som var på deras våning på hotellet blev av med sina konsertbiljetter och kastades ut från hotellet. Och man kom bara in i hissarna om man kunde visa rumnyckel. Fucking crazy. Folk campar i lobbyn. 
 
Det här är tydligen Harry's hotellrum, en städerska som släppte in någon, Tycker inte riktigt att något passar ihop med tanke på att man blir utsparkad om man går dit, me men, här är bilden iaf: 
 
Barnsängen ska väl då vara Baby Lux säng. Deras Stylists barn. denna gullungen: 
 
 
 
Om hon fattar hur tur hon har.. 
 
Och när hon hon Harry badade på hotellet så stängde dom av bassängen i 2 h och 30 min för deras skull. 
 
 
Det är jättegulligt :)
 
 
Här kommer en länk på en video som några hatr gjort som gjorde att jag skrattade sönder. Det ju roligare för dom som kan kan musikvideon och sedan ser på detta. 
---->LÄNK LWWY<-----
 
 
Hittade creepy bilder på 1D-dockorna oxå.. 
 
 
 
EN  liten anledning till att dom är roliga att följa: 
 
 
 
 
Detta var 30 nov och jag dog när jag hörde detta... Jag älskar denna låten och att dom sen sjunger den. Det var kul. 
 
 
Jag längtar sjukt mycket till dreas 3Dfilm i Augusti... Dom har filmat hela denna konserten och så ska dom oxå filma när dom uppträder på Madison Square Garden. 
 
 
Okej men måste sluta nu, blev för mycket här och jag har inte tid. Har konsumentkunskapsläxa på halsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0