Frida

Ska åka med  nathalie och va på hennes skola idag, (fridaskolan) för frida ringde i förrgår och sa att jag står först i kln och att jag får välja ju. Men jag vet inte om jag ska börja nu eller till hösten. Så mamma ska ringa och fråga nån där vad som är bäst. För det är ju ett annat sätt att plugga där än på Äsperöd som man får 15 böcker i veckan på. Typ. Men iaf, hoppas jag inte blir mobbar uan blie omtyckt. Är meeeganervös asså :s men det är ju skönt att slippa ifrån Äsperöd (Y) Får en helt ny macbook oxå.
Men ska sminka mig nu, så ksk jag skriver ett inlägg när jag kopmmer hem till nathalie, ska färga hennes hår med blonda slingor idag isf. Hoppas det inte blir morrisslingor (Y)

HAHHA bye :*


Kommentarer
Postat av: rima

HAHAHAHA, ofta du tror du kommer bli mobbad :)<3333

2011-03-23 @ 15:22:08
URL: http://legendarybrunettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0