Domma dröm.

Hej! Vaknade nu och så är ingen hemma. Alla sängar var tomma. Känns u jättebra eftersom att jag hade en mardröm inatt.
Så här gick den:
Jag och Malin (Syrran) var hos farmor och farfar, fast dom bodde typ i californien. Jättekonstigt. Och så gick vi ner i källaren. Den va skitstor. Vi såg en man med en yxa. Han ade påse över huvuvdet. Han sa att vi skulle ge honom nånting. Annars skulle han döda oss.
Plötsligt var vi i stan och så var jag med Nathalie ist. Kaltrina var med lite då och då. Och så åkte vi hem til farmor och farfar igen. Vi hade kommit överens om att vi skulle döda den killen med en yxa. Hugga ihjäl han. Och jag skulle göra det. Och vi gick ner i källaren. Men ist kom vi till ett stort studenthem. Med massa rum men massa konstiga tjejer. Men tillslut hittade vi ut. Och så kom vi ner i källaren. Och så står han där mitt i rummet. Fast det var bara en liten kille. Med ett baseboll racket. Och så sa han: Jag ska döda er nu!!
Då fattade vi att det inte var han för den andra hade varit mkt större. Och så lekte vid med en massa fotbollar som fanns där. Och så var det typ en strålkastare som åkte runt i rummet. Och det var 10 meter till tak. Och så såg jag mannen stå uppe på en massa rör vid taket. Mend en yxa. Vi skriker och springer därifrån. Och vi kom upp på gården. det låg en massa döda kroppar runt grusgången. Men sen vaknade jag för det var så läskigt.


JAg tror jag fick iden från mördaren i den här filmen eftersom jag såg den ganska nyligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0