2,2

Hej alla, kom precis hem från stan, har vart och grillat med släkten. Men nu är jag hemma och ska tina upp en påse till med frysta hallon. mmm :) Det är ju 2,2 ikväll men jag går inte, för det första kan jag inte eftersom jag inte hiner göra mig iordning nu och så gillar jag inte discon riktigt. Det är så varmt och för mycket folk. Får lixom klaustrofobi. Skitjobbigt. Men ah, kanske går nästa gång :) Hej Hej :* Ska se om jag kan ringa Lovisa om inte hon är upptagen :)

Jag imorse:






JAg fattar inte hur mitt hår funkar asså! Det går i våger åt sama håll på båda sidorna xD



Jag på kvällen nu :










Kommentarer
Postat av: Marre

sv: tack tack :)

2011-06-15 @ 23:53:20
URL: http://mariaschwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0