hatar rubrik

Jag va hos victoria bohlin igår, deeet va kul, jag sov över hos henne. men idag är jag hemme iigen. jag vill  bara åka hemmifrån och till ett annat land. jag är bara LITE  trött på sverige nu. det är kallt :( seriöst, hej istid 2011. jag ska ksk köpa min kusins soffa och ha som säng :) jag kmr ju bara bli 160 cm så jag kan nog liga där :)
har inte ätit godis på 7 dagar nu. eller chips eller kakor eller nåt sånt, det är ett sånt halvår nu, inget mer a det.
jjag har alltis velat ha en garderob man kan gå in i, ksk man kan få det nu :)
syrran och kusin plågade mig med attt köpa hem godispåsar på en onsdag.
kommer jag på nått mer att skriva gör jag la' det.

'


min egna hemmmagjorda msnsmilie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0