Gropen

Va vid grusgropen med Julia och Nathalie igår kväll. Jag skulle luta mig ut i vattnet och plocka upp två paddor och så glider jag iväg så halva jag ramlar ner i vattnet. Jag känner typ genast i fickorna så att inget låg där. hehe :)
Och sen knuffar nathalie iväg mig så att jag glider på en klippa under vattnet och hela jag förutom huvudet hamnar under vattnet. Jag reser mig och så kommer julia och ska knuffa ner mig igen så jag börjar springa därifrån och upp på en liten klippa, typ en 30 cm över ytan, ksk halvmeter, jag hann inte räkna men Juli aknuffar mig så att hela jag ramkar u vattnet. Det va jättekul och så badade jag och julia. Det va inte allt kallt (a) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0